Wat we doen

Procense richt zich op het verbeteren van efficiency in organisaties én tegelijkertijd verhogen van de klanttevredenheid. Twee ambitieuze doelstellingen, die alleen bereikt kunnen worden door te achterhalen wat klanten écht willen en daar de interne organisatie op in te richten.

Lagere kosten én hogere klanttevredenheid

Ontevredenheid van klanten over dienstverlening wordt namelijk vaak veroorzaakt door inefficiëntie binnen de organisatie. Dat leidt bijvoorbeeld tot lange wachttijden, trage reacties op klachten, van het kastje naar de muur gestuurd worden. Aanpak van de grondoorzaak van geconstateerde problemen leidt dus zowel tot lagere kosten én hogere klanttevredenheid voor het bedrijf.

Oog voor zacht én hard

De kracht van Procense zit in het vermogen om de ‘zachte’ menselijke kant – die van wezenlijk belang is bij organisatieverandering- te combineren met ‘harde’ methodieken die bewezen leiden tot concrete (proces)verbetering.

Op maat

Afhankelijk van de situatie waarin een organisatie zich bevindt en de behoefte aan ondersteuning kan Procense ondersteuning bieden met op maat gesneden diensten. Van een eenmalig analyse van de situatie, tot en met integraal programmamanagement met gegarendeerd resultaat

Onze mensen passen technieken toe die aantoonbaar resultaat opleveren. Harde technieken als lean en sixsigma, maar ook diverse zogenaamde soft skills, die zich meer op gedrag van mensen en de cultuur van de organisatie richten. Onze aanpak kent altijd een combinatie van beiden.