Wat we doen

Procense richt zich op het verbeteren van efficiency in organisaties én tegelijkertijd verhogen van de klanttevredenheid. Twee ambitieuze doelstellingen, die alleen bereikt kunnen worden door te achterhalen wat klanten écht willen en daar de interne organisatie op in te richten.

 

Ontevredenheid van klanten over dienstverlening wordt namelijk vaak veroorzaakt door inefficiëntie binnen de organisatie. Dat leidt bijvoorbeeld tot lange wachttijden, trage reacties op klachten, van het kastje naar de muur gestuurd worden. Aanpak van de grondoorzaak van geconstateerde problemen leidt dus zowel tot lagere kosten én hogere klanttevredenheid voor het bedrijf.

 

De kracht van Procense zit in het vermogen om de ‘zachte' menselijke kant - die van wezenlijk belang is bij organisatieverandering- te combineren met ‘harde' methodieken die bewezen leiden tot concrete (proces)verbetering.

 

Afhankelijk van de situatie waarin een organisatie zich bevindt en de behoefte aan ondersteuning kan Procense ondersteunen met op maat gesneden diensten. Van een eenmalig analyse van de situatie, tot en met integraal programmamanagement met gegarandeerd resultaat.