Wat we doen

Procense richt zich op het verbeteren van efficiency in organisaties en tegelijkertijd op het verhogen van de klanttevredenheid. Twee ambitieuze doelstellingen, die alleen bereikt kunnen worden door te achterhalen wat klanten écht willen en daar de interne organisatie op in te richten.

Lagere kosten én hogere klanttevredenheid

Ontevredenheid van klanten over dienstverlening wordt vaak veroorzaakt door inefficiëntie binnen de organisatie. Met als gevolg lange wachttijden, trage reacties op klachten, en klanten die van het kastje naar de muur gestuurd worden. Aanpakken van de grondoorzaak van geconstateerde problemen leidt dus zowel tot lagere kosten én meer tevreden klanten.

Oog voor zacht én hard

De kracht van Procense zit in het vermogen om de ‘zachte’ menselijke kant – van wezenlijk belang bij organisatieverandering! – te combineren met ‘harde’ methodieken die bewezen leiden tot concrete (proces)verbetering.

Op maat

Afhankelijk van de situatie waarin een organisatie zich bevindt en de behoefte aan support, kan Procense ondersteuning bieden met op maat gesneden diensten. Van een eenmalige analyse van de situatie, tot en met integraal programmamanagement met gegarandeerd resultaat

Onze mensen passen methodieken toe die aantoonbaar resultaat opleveren. Harde methodieken als lean en six sigma, maar ook diverse zogenaamde ‘soft skills’, die zich meer richten op het gedrag van mensen en de cultuur van de organisatie. Onze aanpak kent altijd een combinatie van beide.